مولتی متر پرتابل lutron DM-9090

MULTIMETER LUTRON DM-9090

دستگاه مولتی متر دستگاهی است که با آن میتوان چند کمیت را اندازه گیری کرد. کمیت های جریان، ولتاژ و مقاومت حداقل آنها هستند.

فرکانس سیگنال متناوب، ظرفیت خازنی تست دیود و ترانزیستور، دما و… از دیگر پارامترهایی هستند که مولتی مترها به سنجش آن ها میپردازند. مولتی متر LUTRON DM-9090 از نوع پرتابل بوده و قابلیت سنجش ولتاژ فشار قوی تا 40KV را نیز دارد.

مولتی متر ها بنا به نوع استفاده شان می توانند رومیزی، کلمپی، پرتابل یا حتی قلمی باشند. قابلیت های اتصال به کامپیوتر و True RMS بودن از دیگر مواردی است که آن ها را از هم متمایز می کند.

برند لترون LUTRON تایوان نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش مولتی مترهای lutron و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید مولتی متر LUTRON DM-9090 و آگاهی از قیمت مولتی متر فوق وانواع مولتی متر مشابه آن و دیگر محصولات ابزار دقیق لوترون LUTRON با شرکت تماس بگیرید.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت مولتی متر DM-9090 lutron به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

مولتی متر پرتابل lutron DM-9090
مولتی متر پرتابل لوترون DM-9090

مولتی رنج

قابلیت اندازه گیری : ولتاژ AC/DC ، جریان AC/DC ، ترانزیستور (hfe) ، تست دیود ، ظرفیت خازنی ، فرکانس ، دما ،مقاومت الکتریکی.

قابلیت اندازه گیری ولتاژ فشار قوی تا 40KV به وسیله پراب HV-40

دارای مدارهای حفاظت کننده .

ابعاد : 185×87×30 mm