اسیدسنج مولتی فانکشن PH/EC/TDS/ORP/Salt/Temp METER TES-1381

PHمتر مولتی فانکشن شیمیائی TES-1381

دستگاه اسید سنج مولتی فانکشن 1381- TES از نوع پرتابل بوده و مقدار اسیدیته و قلیائیت (PH) مایعات را از 0 تا 14 نشان می دهد. این دستگاه همچنین سنجش کنداکتیویتی، مقدار سختی، مقدار شوری، مقدار مقاومت، ORP و دمای مایع مورد آزمایش را نیز اندازه می گیرد. همچنین با قابلیت اتصال به کامپیوتر و ذخیره اطلاعات دستگاهی کامل جهت آزمایشگاه های معتبر می باشد.

کاربرد: PHمترها دستگاهی هستند که بسته به نوع کاربرد آن در سه نوع قلمی، پرتابل و رومیزی به سنجش اسیدیته مواد گوناگون می پردازند. مثلا در صنایع مواد غذایی جهت سنجش اسیدیته: آب، لبنیات، آب میوه ها، آبلیمو، روغن ها و… در صنایع کشاورزی و گلخانه ها جهت سنجش اسیدیته: خاک ، میوه ها، عسل و … و همچنین دیگر صنایع و آزمایشگاه های شیمیائی و پزشکی و…

برند تس پرووا TES-PROVA تایوان نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش PHسنج های TES و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید PHمتر 1381-TES و آگاهی از قیمت اسیدسنج فوق وانواع اسید سنج های مشابه آن و دیگر محصولات ابزار دقیق TES تس با شرکت تماس بگیرید.

نام های مشابه: به این دستگاه PH سنج ، PHمتر و اسید سنج نیز گفته می شود. نام آن درعربی: مقیاس الحموضه، و به انگلیسی PH METER, میباشد.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت PHمتر 1381 – TES به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

اسیدسنج مولتی فانکشن PH/EC/TDS/ORP/Salt/Temp METER TES-1381
PH سنج TES-1381

سنجش PH: صفر تا 14

دقت سنجش PH : یک هزارم PH

ORP : صفر تا 2000mV

کنداکتیویتی متر: 0 تا 200ms/cm

سختی سنج: صفر تا 132g/L

شوری سنج: صفر تا 42 ppt

مقاومت: صفر تا 19.99مگااهم

دما: صفر تا 100 درجه سانتی گراد

ضریب حرارتی قابل برنامه ریزی برای اندازه گیری هدایت الکتریکی EC

قابلیت اتصال به کامپیوتر با USB

قابلیت ثبت اطلاعات تا 2250 مقدار

کیت کامل: شامل الکترود PH ، الکترود EC ، ترموکوپل PT100 ، محلول های کالیبره، کابل و نرم افزار و جعبه حمل