ترمو رطوبت سنج محیطی MIC 98875

رطوبت سنج دماسنج mic 98875

دستگاه رطوبت سنج دیجیتال پرتابل 98875 MIC از نوع محیطی بوده و رطوبت محیط را تا 99.9% نشان می دهد. علاوه بر این به تعیین میزان شاخص استرس گرمایی یا همان WBGT میپردازد.

کاربرد: رطوبت سنج ها دستگاهی هستند که بسته به نوع کاربرد آن به سنجش رطوبت هوا و گاز مثلا در گلخانه ها و سالن پرورش قارچ یا در سنجش رطوبت جامدات، خاک، مواد گرانولی، مواد غذایی و غلات، یا رطوبت مصالح ساختمانی مثل بتن، آجر و چوب و… کمک می کند.

برند MIC تایوان نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش رطوبت سنج های ارزان قیمت MIC و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید رطوبت سنج 98875 MIC و آگاهی از قیمت رطوبت سنج فوق وانواع رطوبت سنج های مشابه آن و دیگر محصولات ابزاردقیق MIC با شرکت تماس بگیرید.

نام های مشابه: به این دستگاه نم سنج نیز گفته می شود. نام آن درعربی: الرطوبه متر، و به انگلیسی HUMIIDITY METER, MOISTURE METER و PSYCHROMETER می باشد.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت رطوبت سنج 98875 MIC به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

ترمو رطوبت سنج محیطی MIC 98875

ترمورطوبت سنج MIC98875

رنج اندازه گیری رطوبت

از 0.1 تا 99.9 درصد

دقت اندازه گیری رطوبت

±3%

رنج اندازه گیری دما

20- تا 50 درجه سانتی گراد

واحدهای اندازه گیری دما

نقطه شبنم و دمای تر

 دارد

حافظه

 حافظه 99 مقدار و مینیمم و ماگزیمم و میانگین مقادیر

قابلیت

قابلیت نشان دادن WBGT یا شاخص استرس گرمایی

 قابل اتصال به کامپیوتر توسط USB

آلارم هشدار مقادیر بالا و پاتین

به همراه

 کابل و سی دی نرم افزار