دیتالاگر رطوبت و دما MIC 98583

TEMP/HUMIDITY DATALOGGER MIC 98583

دستگاه دیتالاگر رطوبت و دمای98583 MIC از نوع دیتالاگر محیطی USB بوده و قادر است رطوبت و دما محیط را در بازه های زمانی مشخص تا 32000 مقدار ثبت کرده و توسط کامپیوتر نشان دهد.

کاربرد: دیتالاگرها در صنعت و تحقیقات صنعتی و گلخانه ها و آزمایشات بیولوژیک و هواشناسی کاربرد فراوان دارند. دیتالاگرهای دیجیتال انواع مختلف آنها به ثبت پارامترهایی همچون دما، رطوبت، نور، صدا، لرزش و دیگر پارامترهای فیزیکی میپردازند.

برند MIC تایوان نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش رطوبت سنج های ارزان قیمت MIC و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید دیتالاگر رطوبت/دمای MIC 98583 و آگاهی از قیمت دیتالاگر فوق وانواع ثبات های مشابه آن و دیگر محصولات ابزار دقیق MIC با شرکت تماس بگیرید.

نام های مشابه: به این دستگاه ثبات (ثبت کننده) نیز گفته می شود. نام آن درعربی: مسجل البیانات، و به انگلیسی TEMP/HUMIIDITY DATALOGGER می باشد.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت دیتالاگر MIC 98583 به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

دیتالاگر رطوبت و دما MIC 98583

دیتالاگر رطوبت دمای MIC 98583

رنج اندازه گیری رطوبت

از 0.1  تا 99.9 درصد

دقت اندازه گیری رطوبت

±3%

رنج اندازه گیری دما

40- تا 85 درجه سانتی گراد

ذخیره اطلاعات

32000 مقدار

حافظه

—-

قابلیت

دارای صفحه نمایش

نقطه شبنم  – دمای تر –  WBGT

دارای هشدار نوری و آلارم صوتی برای مقادیر بالا و پایین قابل تنظیم

دارای دکمه استارت جهت شروع یا پایان یافتن آسان ثبت اطلاعات

ابعاد به میلیمتر

135.7 * 28.5

به همراه

باطری، بند دستی، محافظ USB  ، CD نرم افزار