CO2 سنج (دی اکسیدکربن سنج) LUTRON GCH-2018

CO2/HUMIDITY/TEMP METER LUTRON GCH-2018

دستگاه CO2 مترGCH-2018 LUTRON از نوع پرتابل بوده و مقدار دی اکسید کربن محیط را تا 4000 ppm نشان می دهد. همچنین این دستگاه مقدار رطوبت و دمای محیط و نقطه شبنم را نیز نشان می دهد.

کاربرد: CO2سنج ها دستگاهی هستند که بسته به نوع کاربرد آن به سنجش گاز CO2 هوا و محیط مثلا در گلخانه ها و سالن پرورش قارچ، بکار می روند. این دستگاه ها با قابلیت اتصال به کامپیوتر در آنالیز هوای محیط به کاربر کمک شایانی می کند.

برند لوترون LUTRON تایوان نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش CO2 سنج های LUTRON و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید CO2 متر LUTRON GCH-2018 و آگاهی از قیمت دی اکسید کربن سنج فوق وانواع CO2 سنج های مشابه آن و دیگر محصولات ابزار دقیق LUTRON لوترون با شرکت تماس بگیرید.

نام های مشابه: به این دستگاه CO2 سنج یا CO2 متر یا سنجشگر یا نشت یاب گاز دی اکسید کربن گفته می شود. نام آن درانگلیسی CO2 METER, می باشد.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت CO2 متر GCH-2018 LUTRON به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

CO2 سنج (دی اکسیدکربن سنج) LUTRON GCH-2018
رطوبت، دما و دی اکسیدکربن سنج لوترون GCH-2018

رنج اندازه گیری

~ 4000 ppm

دقت

1 ppm

ویژگی خاص

سنجش دمای محیط

سنجش رطوبت محیط

تعیین نقطه شبنم

حافظه

مینیمم و ماگزیمم

قابلیت

اتصال به کامپیوتر و نرم افزار مربوطه

همراه با دوپراب رطوبت و دی اکسیدکربن

همراه با کیف حمل