COسنج (مونوکسید کربن سنج) lutron GCO-2008

CO/TEMP METER LUTRON GCO-2008

دستگاه CO مترGCO-2008 LUTRON از نوع قلمی پرتابل بوده و مقدار مونوکسید کربن محیط را تا 1000ppm نشان می دهد. همچنین این دستگاه دمای محیط را نیز به کاربر نشان می دهد.

کاربرد: COسنج ها دستگاهی هستند که بسته به نوع کاربرد آن به سنجش گاز CO هوا و محیط مثلا در گلخانه ها و سالن پرورش قارچ، بکار می روند. این دستگاه ها با قابلیت اتصال به کامپیوتر در آنالیز هوای محیط به کاربر کمک شایانی می کند.

برند لوترون LUTRON تایوان نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش CO سنج های LUTRON و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید CO متر LUTRON GCO-2008 و آگاهی از قیمت مونوکسید کربن سنج فوق وانواع CO سنج های مشابه آن و دیگر محصولات ابزار دقیق LUTRON لوترون با شرکت تماس بگیرید.

نام های مشابه: به این دستگاه CO سنج یا CO متر یا سنجشگر یا نشت یاب گاز مونوکسید کربن گفته می شود. نام آن درانگلیسی CO METER, می باشد.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت CO مترGCO-2008 LUTRON به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

COسنج (مونوکسید کربن سنج) lutron GCO-2008
مونوکسید کربن سنج لوترون GCO-2008

رنج اندازه گیری

~ 1000 ppm

دقت

1 ppm

ویژگی خاص

سنجش دمای محیط

حافظه

مینیمم و ماگزیمم

قابلیت

اتصال به کامپیوتر و نرم افزار مربوطه

قلمی

همراه با کیف حمل