رفرکتومتر دیجیتال هانا (غلظت سنج) HANNA HI-96801

refractometers HANNA HI-96801

دستگاه رفرکتومتر دیجیتال hi-96801 hanna برای سنجش مقدار بریکس (درصد ساکاروز در محلول) بکار برده میشود و تا 85% بریکس را میسنجد.

کاربرد: رفرکتومترها یا غلظت سنج ها در انواع دیجیتال و چشمی یا قلمی وسایلی هستند که با آنها بر اساس سیستم تعیین ضریب شکست (که جزء خواص فیزیکی مواد است) نسبت به محاسبه غلظت یا مقدار ذرات جامد در محلول اقدام می شود که البته رفرکتورمترهای دیجیتال از دقت بالاتر و ضریب خطای کمتری برخوردارند.

رفرکتومترها در صنایع مختلف غذایی برای تعیین غلظت شکر یا نمک مایعاتی چون نوشابه و آبمیوه و همچنین در صنایع دیگر برای تعیین غلظت گریس، غلظت مایع باطری و… مورد استفاده هستند.

برند HANNA نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش رفرکتومتر دیجیتال HANNA و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید غلظت سنج hi-96801 HANNA و آگاهی از قیمت رفرکتومتر فوق وانواع رفرکتومترهای مشابه آن و دیگر محصولات ابزار دقیق HANNA با شرکت تماس بگیرید.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت رفرکتومتر HI-96801 به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

رفرکتومتر دیجیتال هانا (غلظت سنج) HANNA HI-96801
رفرکتومتر HANNA HI-96801