ec متر رومیزی هانا hanna hi-2030

benchtop EC METER HANNA HI-2030

دستگاه کنداکتیویتی متر HI-2030 HANNA مقدار هدایت الکتریکی (کنداکتیویته) آب را از 0 تا 500.0 میلی زیمنس نشان می دهد. رنج بالای این دستگاه ، نشان دادن TDS یا مقدار نمکهای محلول در آب و دما و در صد نمک، استفاده آسان و راحت در مقایسه با دستگاههای رومیزی و در حالتهای رومیزی دیواری و حتی پرتابل ، صفحه نمایش بزرگ و خوانا، صفحه کلید لمسی، قابلیت اتصال به کامپیوتر ، قیمت مناسب و… این دستگاه را به پیشرفته ترین و مناسب ترین دستگاه سنجش کنداکتیویته بدل کرده است. این دستگاه با اضافه کردن پراب ph و DO میتواند به یک PHمتر رومیزی یا اکسیژن متر رومیزی نیز تبدیل شود.

کاربرد: کنداکتیویتی متر ها مانند PHمترها دستگاهی هستند که بسته به نوع کاربرد آن در سه نوع قلمی، پرتابل و رومیزی به سنجش مقدار هدایت الکتریکی آب که در رابطه مستقیم با TDS و نمکهای حلول در آب است، می پردازند. این دستگاه ها در صنایع مواد غذایی ، صنایع کشاورزی و گلخانه ها و همچنین دیگر صنایع و آزمایشگاه های شیمیائی و پزشکی کاربرد دارند

برند هانا HANNA آمریکا نمایندگی انحصاری در ایران ندارد و توسط چند شرکت وارد می شود. فروش هدایت سنج یا کنداکتیویتی متر های HANNA و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید کنداکتیوی متر HANNA HI-2030 و آگاهی از قیمت ای سی متر فوق وانواع کنداکتیویتی متر های مشابه آن و دیگر محصولات ابزاردقیق HANNA هانا با شرکت تماس بگیرید.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت کنداکتیویتی متر HI-2030 HANNA به قسمت دانلود مراجعه فرمایید.

ec متر رومیزی هانا hanna hi-2030
مولتی پارامتر رومیزی هانا hi-2030

0.00 ~500.0

EC RANGE  (mS/cm)

400 g/li

TDS RANGE  (ppm)

0.01

RESOLUTION

20-_120

TEMP (°C)

0 to 400% NaCl

SALINITY

1% of Reading

ACCURACY