phمتر هانا hanna HI-9125

HI-9125 هانا PHمتر

دستگاه اسید سنج HI-9125 HANNA از نوع پرتابل بوده و مقدار اسیدیته و قلیائیت (PH) مایعات را از 2- تا 16 با دقت یک صدم نشان می دهد. نشان دادن دما(TEMP) و پتانسیومتری(ORP) هم از دیگر امکانات این دستگاه دقیق است. صفحه نمایش بزرگ و امکان نمایش همزمان دو پارامتر از مزیتهای این PHمتر است.

کاربرد: PHمترها دستگاهی هستند که بسته به نوع کاربرد آن در سه نوع قلمی، پرتابل و رومیزی به سنجش اسیدیته مواد گوناگون می پردازند. مثلا در صنایع مواد غذایی جهت سنجش اسیدیته: آب، لبنیات، آب میوه ها، آبلیمو، روغن ها و… در صنایع کشاورزی و گلخانه ها جهت سنجش اسیدیته: خاک ، میوه ها، عسل و … و همچنین دیگر صنایع و آزمایشگاه های شیمیائی و پزشکی و…

این شرکت نماینگی فروش برند هانا HANNA آمریکا در ایران می باشد. فروش PHسنج های HANNA و دیگر برندها توسط این شرکت با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

جهت خرید PHمتر HANNA HI-9125 و آگاهی از قیمت اسیدسنج فوق وانواع اسید سنج های مشابه آن و دیگر محصولات ابزار دقیق HANNA هانا با شرکت تماس بگیرید.

نام های مشابه: به این دستگاه PH سنج ، PHمتر و اسید سنج نیز گفته می شود. نام آن درعربی: مقیاس الحموضه، و به انگلیسی PH METER, میباشد.

جهت دریافت مشخصات فنی این دستگاه به قسمت اطلاعات بیشتر و جهت آگاهی از نحوه کار (طرز کار) آن و دریافت pdf کاتالوگ یا datasheet دیتا شیت PHمتر HI-9125 HANNA به قسمت دانلود مراجعه فرمایید

phمتر هانا hanna HI-9125
اسیدسنج پرتابل هانا HI-9125

قابلیت سنجش اسیدیته از 2- تا 16

قابلیت اندازه گیری دما از 20- تا 120 درجه سانتی گراد

قابلیت اندازه گیری پتانسیئومتری: ±mv1999

LCD بزرگ و قابلیت همزمان دما و PH

کالیبراسیون در 5 نقطه